Burger Blog

Itt van, amire egész évben vártál: 2013 legjobb burgerei!

2013. december 30. Jancsa Jani

Véget ért ez az év is, én nehezebb lettem vagy 6 kilóval, cserébe legalább 70-80 különböző burgert kóstoltam ebben az évben. Sokszor érkezik az a kérdés, hogy hol a legjobb, vagy épp mit érdemes választani. Pont ezért, elkészítettem nektek ennek az évnek a listáját, nem is akárhogy!

bestof2013.jpg

Ráadásul úgy gondoltam, erre nem a klasszikus formátumot választom, volt már abból elég idén, hanem egy külső oldalra pakolom be, ráadásul úgy, hogy ezúttal a vizuál uralkodjon kontentügyileg. A képre kattintva a tiétek a lista. Fontos hozzáfűznöm, hogy ezek a 2013-as év nagy durranásait tartalmazzák, így ha valamit hiányolsz, akkor gondold át, mikor robbant be a köztudatba, és ha nem idén, akkor felecsdel.

Boldog új évet kíván a Burger Blog!

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr445702617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása