Burger Blog

HamburgerHétfő - Luther Burger

2013. március 25. Jancsa Jani

Üdvözlünk mindenkit a Hamburger Hétfőn, ahol minden egyes alkalommal egy újabb adást lehet megtekinteni a Burger Blog TV kínálatából. Legyen az egy olyan burger recept, melyet még itthon nem készített el senki, vagy éppen tudósítás egy evőversenyről, mi levideózzuk, és elhozzuk Nektek! 

Az első részben bemutatkozik a Luther burger: két fánk között egy ízletes marhahúspogácsa, érlelt cheddar, és bacon vár elpusztításra. Meg persze előtte az elkészítésre. 

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr275138387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LoverCase 2013.03.25. 09:34:11

A valóságban sem lehet sokkal egészségesebb, mint a rajzfilmben :D

skylaner88 2013.03.25. 10:18:46

Na azon én is fogtam a fejem....

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.03.25. 10:21:55

nem rossz ötlet ez a videoblog szerűség.

nevetkőzzcsakszopnifogsz! 2013.03.25. 10:33:59

teliszájjal, jó nagy paraszt vagy

longlong 2013.03.25. 10:56:29

Eddig a no.1 blog volt, amit mindig olvastam. A mostani videózgatással ezt messze elbukta...

Vagy csináljátok rendesen, érthető beszéddel, rendes tisztességes receptekkel vagy inkább ne erőltessétek.

Pl az a húspogácsa miből volt? Színtiszta marhahús? Volt benne más fajta is? Hagyma? Fűszerek? Meddig állt és hol? Milyen hőmérsékleten mennyi ideig sütöttétek?
A fánkról a cukrot leszedtétek vagy rajta maradt?

És a legfontosabb: milyen az íz és állagélmény? Erre a kérdésre mindig választ kaptam tőletek a bejegyzésekben, de most ez sincs meg.

baliquez 2013.03.25. 10:56:54

Szerény és keresetlen javaslatok:
- a felkar-beretválás esetedben bőven indokolt
- ha nem tudsz bagelt venni akkor gyúrj/főzzél/süss, legalább lenne EGYETLEN menő rész ebben a vidijóban, és nem, a fánk nem pótolja a bagelt, csakúgy mint pl. a mákosrétes sem pótolná
- előbb-utóbb valaki reflexből eltöri a csuklódat ha az arca előtt lengeted wannabe-kaffermaki módjára
- magasabb hőfokon kell sütni a húspogácsákat különben kiszáradnak, pont így ahogy a tieid kiszáradtak
- tele szájjal magyar ember nem beszél, a többinek meg tilos

Ja, és hang nélkül néztem a videót, el tudom képzelni a hangodat, megkíméltem magam tőle. Csiriz.

szekőcei 2013.03.25. 10:57:09

végülis most jó?! :D

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2013.03.25. 11:06:16

@longlong: ez nem egy főzőműsor, de ha van rá igény, szívesen leírjuk a receptet, ami amúgy kb. pont ennyi, amit láttál. A cukrot lenyalogattuk, de azt inkább nem raktuk bele a videóba.

@baliquez: nem bagel, donut, a hús meg nem volt száraz, mondjuk szerintem nem is látszott az állaga túlzottan.

ElPadre 2013.03.25. 12:49:58

én csak egyet kérek, az utopia zenéjét ne gyalázzuk már így meg. :)

pszichonauta 2013.03.25. 19:27:10

Én is észrevettem, hogy az Utópia megy alatta(jogdíj? XD)

Jó ötlet a videóblog, de az is igaz, hogy ebből most nem sokat tudtam meg(maximum azt, hogy, hogy létezik "Luther Burger" is). Olyan, mintha a legfontosabb részeket kivágtátok volna.

harait 2013.03.30. 17:26:06

Jó ötlet

Minek kell kötöszködni, lényeg h hamburger a téma, meg amúgyis majd belejön.
süti beállítások módosítása